Brak nawodnienia w organizmie: 7 kroków do prawidłowego picia

Nie powinniśmy myśleć o odwodnieniu jako o nagłym wypadku medycznym. Jest to tylko objaw, którym musimy się zająć, zajmując się podstawową przyczyną. Organizm musi być nawodniony, aby prawidłowo funkcjonować. 7 poniższych kroków pomoże Ci utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia i zapobiegnie ponownemu wystąpieniu odwodnienia.

1) Pij więcej wody, niż myślisz, że potrzebujesz każdego dnia

2) Pij wodę w regularnych odstępach czasu

3) Pij zimną wodę

4) Unikaj słodkich napojów z kofeiną

5) Unikaj alkoholu i napojów zawierających kofeinę

6) Unikaj alkoholu lub napojów z kofeiną przed snem

7) Jeśli ćwiczysz, wypij dwie szklanki wody na każdy stracony kilogram masy ciała

Brak nawodnienia jest jednym z najczęstszych objawów, jakich doświadczają ludzie. Może prowadzić do wielu innych problemów zdrowotnych, w tym cukrzycy, chorób serca, nadciśnienia, a nawet niektórych nowotworów.

Jak Twoja skóra może pomóc w wykryciu odwodnienia

Odwodnienie jest częstym stanem, który może prowadzić do poważnych problemów zdrowotnych. Ważne jest, aby znać oznaki odwodnienia i jak można je wykryć. Zmiany koloru skóry to jeden z najczęstszych objawów odwodnienia. Kiedy ludzie są odwodnieni, ich skóra traci swój naturalny kolor i staje się blada lub szarobiała. Niektóre inne objawy to suchość w ustach, zawroty głowy, bóle głowy, pragnienie i zmęczenie.

Skóra jest największym organem ciała. To także jeden z najważniejszych organów dla naszego zdrowia. Jednym ze sposobów, w jaki Twoja skóra może wykryć odwodnienie, jest zmiana koloru. Kolor skóry zmienia się w kontakcie z wodą, co ułatwia wykrycie odwodnienia i innych problemów zdrowotnych. Na przykład, jeśli Twoja skóra zaczyna robić się czerwona i wysycha, może to oznaczać, że jesteś odwodniony.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *